تبلیغات فضای مجازی

آشنایی با نمونه فرم قرارداد تبلیغات در فضای مجازی

آشنایی با نمونه فرم قرارداد تبلیغات در فضای مجازی

چرا تبلیغات در فضای مجازی اهمیت دارد؟

تبلیغات در فضای مجازی یکی از روش‌هایی است که به کمک آن یک کسب‌وکار می‌تواند جامعه مخاطبان وسیعی را به دست آورد. امروزه بخش عمده جامعه با دسترسی به ابزارهای دیجیتال و اینترنت، به نوعی به شکلی گسترده و پیوسته در فضای مجازی حضور فعال دارند. به همین خاطر طیف وسیعی از سلایق و علایق افراد را می‌توان در فضای مجازی مشاهده کرد.

یک کسب‌وکار با انجام تبلیغات در فضای مجازی و ابزارهای موجود، مانند وبسایت‌ها، صفحات شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها و گروه‌های مجازی و… می‌تواند کالا و یا خدمات خود را در سطح بسیار گسترده‌ای عرضه کند و به این شکل به کسب‌وکار خود رونق ببخشد.

شرایط و ضوابط قراردادهای دیجیتال مارکتینگ:

شرایط و ظوابط قرارداد شامل قوانین و مقررات مادی و معنوی میشود که باید در چنین قراردادهایی لحاظ شود. درست است که هر کسب و کار با توجه به استراتژی کسب و کار خود عمل میکند. اما داشتن و دانستن یک مقررات و ضوابط خوب نه تنها از کسب و کار شما در برابر مسئولیت های افراطی و بالقوه محافظت میکند. بلکه به کسب و کار شما این امکان را میدهد که کارهای محوله بر دوش تیم ساختاریافته است و به صورت کارآمدتر میتوانند آنها را حل و فصل کنند. هواره توجه داشته باشید که قالب های استاندارد معرفی شده به عنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ یک شکل عام است و برای هر بیزینس ممکن است که بندهایی به آن اضافه یا حتی حذف شود.

. هدف قرداد دیجیتال مارکتینگ:

همانطور که بیان شد به دلیل عام بودن مفهموم دیجیتال مارکتینگ ، در ابتدای کار باید برای خود و مشتریانتان مشخص کنید که چه نوع خدمتی را میخواهید ارائه دهید .

شیوه پرداخت مبلغ قرارداد دیجیتال مارکتینگ:

با توجه به نوع خدماتی که برای مشتریان خود ارائه میدهید مبالغ متغیری برای دیجیتال مارکتینگ توسط شرکت های مختلف اعلام میشود. چیزی که در ایران مرسوم است ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در قالب پکیج هایی است که این پکیج ها بیشتر شامل سئو و بهینه سازی سایت و بازاریابی شبکه های اجتماعی است. اما موردی که برای همه مهم و حائز اهمیت است نحوه دریافت هزینه قرارداد دیجیتال مارکتینگ است در قراردادی که فی مابین شما و مشتریانتان انعقاد می شود باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و مبلغ دیگر را در تاریخی دیگر و مابقی نیز در پایان قرارداد دریافت شود توجه داشته باشید که عمده مبلغ باید در همان دو مرتبه اول دریافت شود ولی باز هم با توجه به استراتژی شرکت شما و مقدار مبلغ میتواند متغیر باشد و هیچ اجباری برای اینگونه دریافت نخواهد بود.

تعهدات شركت و ضمانت نامه در قرارداد دیجیتال مارکتینگ:

شرکت با توجه به نوع سفارش مشتری متعهد به اجرای درست و اصولی کارها می شود که برای مشتری باید ارائه دهد. و باتوجه به اهداف و تاریخ هایی که در قرارداد مشخص کرده است باید به اهداف معقول دست یافته باشند. انتخاب نوع روش و شیوه انجام کار بر عهده شرکت دیجیتال مارکتینگ است و برعهده مشتری نیست. شرکت باید در قبال دادهای مشتریان خود اصول امانت را رعایت کند.

تعهدات مشتری در قرارداد دیجیتال مارکتینگ:

* مشتری متعهد است که اطلاعات مورد نیاز شرکت دیجیتال مارکتینگ را در راستای هدف و تسهیل امور به صورت منطقی و دوره ای در اختیار آنها قرار دهد. مشتری دراین بخش فقط وظیفه ارائه اطلاعات صحیح را دارد و کارهای لازم بر عهده شرکت دیجیتال مارکتینگ است که توانای اجرای کارها را دارد.
* مشتری باید در اسرع وقت و در زمانهای مشخص شده نظر خود را درمورد طرح ها ، شیوه تبلیغات و طرحهایگرافیکی را اعلام دارد در صورت نیاز نیز تغییرات مربوطه را اجرا کند و در صورت اجرا نشدن تعهدات میتوان به طول مدت قرارداد افزود.

* مشتری باید هر گونه تغییر اطلاعات مانند تغییر دامنه و… که در روند کارها تاثیر میگذارد را فورا در اختیار تیم فنی (دیجیتال مارکتینگ ) قراردهد. توجه داشته باشید که اگر این مورد و یا سایر موارد مثل مورد قبلی در یک بازه زمانی از مشتری دریافت نشده باشد و سهل انگاری برعهده مشتری باشد میتوان صورت حساب جداگانه ای را برای آن ارائه داد.

* در طول فرآیند کاری مشتری متعهد است که به توصیه های شرکت در راستای پیشبرد اهداف عمل کند.

* مشتری باید به تمام تعهدات مالی و کاری مشخص شده در قرارداد پایبند باشد و در صورت متعهد نبودن باید جبران خسارت نماید.

قیمت دیجیتال مارکتینگ:

همانطور که بیان شد مقدار هزینه برای دیجیتال مارکتینگ متغیر است و اهمواره اصولی وجود دارد که باید رعایت شود.
* مقدار هزینه باید بدون مالیات باشد و هزینه مالیات بنابر توافق میتواند برعهده مشتری یا شرکت باشد.
* هزینه می تواند از سوی شرکت دیجیتال مارکتینگ به دلیل جدید بودن کار و یا مشخص نبودن آن به صورت تقریبی ارائه شود .

تاخیرات و شکایت ها در قرارداد دیجیتال مارکتینگ:

* چنانچه مشتری بتواند ثابت کند که اشتباهات صورت گرفته در کار بر عهده شرکت است . شرکت بدون هزینه موظف به انجام کارها و یا برآورد خسارت را دارد. و مشتری میتواند لغو سفارش کند.
* در صورتی که برخی از کارها بر عهده شخص ثالثی از سوی مشتری واگذار شد تمام عواقب اقدامات شخص سوم بر عهده خود مشتری است.

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ:

بسمه تعالی

قرارداد دیجیتال مارکتینگ شامل بهبودبخشی حضور در موتورهای جستجوگر(S.E.O) ، تبلیغات بنری در محیط های دیجیتال، بازاریابی در شبکه های اجتماعی شرکت …….. می باشد.
این قرارداد در تاریخ…………مابین …………به شماره ملی …………و ………… به شماره ملی …………به آدرس ………… و تلفن …………به عنوان مجریان و ………… به نمایندگی ………… به آدرس …………و تلفن …………و ایمیل …………به عنوان کارفرما، طبق مواد ذیل منعقد گردید:

. ماده یک: موضوع قرارداد
دیجیتال مارکتینگ سایت …………روی دامنه …………
دیجیتال مارکتینگ شامل
الف- سئو و بهینه سازی محتوای سایت در جهت بهبود حضور در موتورهای جستجوگر(S.E.O).
محتویات سایت شامل این موارد می باشد: صفحه اصلی – درباره ما – فروشگاه- محصولات-سرویس ها و خدمات – تماس با ما – اخبار و تازه ها – آدرس شرکت – لینکهای مرتبط.
سئو سایت شامل …. تولید پست وبلاگی مبتنی بر استراتژی بازاریابی محتوایی تدوین شده در ابتدای پروژه با بیش از ۱۳۰۰ واژه و رعایت کامل اصول موتورهای جستجوگر و تولید …. تعداد پست وبلاگی سورس با بیش از ۳۰۰۰ واژه و طراحی و ترجمه …. تعداد اینفورگرافیک و درج بعنوان پست وبلاگی بر روی وب‌سایت ….. است.

آدرس سایت (ها):
• ______________________
با رتبه سایت در گوگل ………. و رتبه کنونی در الکسا ….. است
• ______________________
با رتبه سایت در گوگل ………. و رتبه کنونی در الکسا ….. است
• ______________________
با رتبه سایت در گوگل ………. و رتبه کنونی در الکسا ….. است.
کلمات کلیدی:
1. __________
2. __________
3. __________
4. __________
5. __________

ب- تبلیغات بنری
تبلیغات بنری در محیط های دیجیتال در جهت افزایش ترافیک مستقیم به وبسایت ……. است.
در این تبلیغات، …. تعداد تبلیغ در …. سایت و …. صفحه اینستاگرام و …. کانال تلگرام در …. ماه صورت خواهد گرفت.

پ-بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی شرکت …. در جهت بالا بردن رتبه سایت در موتورجستجوی گوگل.
شامل:
1) ایجاد کانال تلگرامی و …. تعداد پست روزانه، …. تعداد تبلیغ در کانال‌های پرمخاطب است.
2) ایجاد صفحه در اینستاگرام با نام …. با …. تعداد پست روزانه،…. تعداد افزایش فالوئر در …. ماه، …. تعداد ویدئو در ماه و …. تعداد استوری در روز.

ج- ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ در جهت جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی و افزایش بازدید از یک سایت و میزان فروش سایت شامل …. تعداد ایمیل در ماه است.

. ماده دو: تاریخ تنفیذ، شروع و مدت قرارداد
الف- این قرارداد به محض امضا نافذ خواهد بود.
ب- زمان لازم جهت اجرای بند الف ماده یک
– فاز اول شامل سئو سایت است: ………… روز کاری.
– فاز دوم شامل تکمیل طراحی و راه اندازی بندهای ب و پ و ج ماده یک: ………… روز کاری پس از اتمام مدت زمان فاز اول.
ت- مدت قرارداد: ………… سال شمسی از تاریخ عقد قرارداد که در سالهای بعد با پرداخت هزینه قابل تمدید به مدت ………… سال شمسی خواهد بود و این پرداخت باید قبل از پایان هر دوره صورت گیرد.
تبصره 1 : زمان شروع فرایند بهینه سازی از تاریخ واریز اولین پیش پرداخت توسط کارفرما منظور خواهد شد.
تبصره 2:پس از سئو فاز مربوطه و تایید نهایی کارفرما (در خصوص تسویه فاز مربوطه ) درصورتی که طی 48 ساعت با مجری تسویه نگردد سایت به حالت در دست طراحی قرار خواهد گرفت.

. ماده سه: مبلغ قرارداد
الف- حق الزحمه استفاده از سیستم مدیریت محتوای سایت و بارگذاری صفحات آن به میزان ………… صفحه …………………. می باشد.
ب – هزینه تهیه صفحه اینستاگرام معادل ………… هزار تومان، هزینه ایجاد صفحه تلگرام معادل ………… هزار تومان و هزینه ایجاد اکانت ایمیل …………هزار تومان می‌باشد.
تبصره یک: هزینه‌های مربوط به خرید پنل پیامکی و یا موارد درخواستی جدید که نیاز به خرید یا تهیه از سایر شرکتها می‌باشد بر عهده کارفرما میباشد.

. ماده چهار: تعهدات طرفین
طرفین با نهایت حسن نیت ملزم به انجام تعهدات ذیل می باشند:

الف- تعهدات مجری
۱- مجری متعهد میگردد در صورت دریافت کلیه داده‌ها و موارد مورد نیاز در طراحی، موضوع قرارداد را حداکثر در مدت زمان ذکر شده در ماده دو به کارفرما تحویل نماید.
2- مجري موظف است نسبت به تامين نيروي انساني و کارشناسان لازم جهت اجراي مفاد قرارداد اقدام کند. مجری نميتواند اجرای مفاد قرارداد را كلاً يا جزئاً به غير واگذار نمايد.
3- اجرای پروژه توسط مجری منوط به ارسال کامل اطلاعات و تاییدیه پروپزال و پیوست فنی/محتوایی از طرف کارفرما خواهد بود.
4- مجري به مدت یک سال پس از تحويل کامل، نظارت بر فعالیت سايت شامل اشکالات نرم افزاري و منطقي را بعهده ميگيرد. بديهي است اين نظارت شامل مواردي از قبيل تغيير در طراحي و ساختار سايت و يا کم و زياد کردن ماژولهاي موضوع قرارداد نبوده و در صورت درخواست مجري، بصورت جداگانه صورتحساب جداگانه صادر خواهد شد.
5- مجری هیچ گونه مالکیتی بابت دامنه کارفرما ندارد و مالکیت دامنه متعلق به کارفرما می‌باشد و هر زمان که کارفرما درخواست نماید انتقال دامنه به نام وی و یا فرد معرفی شده انجام میشود.
6- مجری متعهد میگردد رمز عبور و آموزش کارکرد بخش کنترلی سایت را در اختیارکارفرما یا نماینده وی قرار دهد.
7- مجری متعهد میگردد آموزشهای لازم در خصوص بخش کنترلی سایت را طی جلسه یک ساعته به نماینده کارفرما ارائه نماید.
8- مجری متعهد میشود اصل امانتداری را در مورد مطالب گرفته از کارفرما را رعایت نموده و از افشاء اسرار کاری خودداری نماید لیکن هیچ گونه مسولیتی در قبال در اختیار قرار گرفتن اطلاعات وب سایت به افراد غیر به هر نحوی از سوی کارفرما را ندارد.
9- مجری برای افزایش امنیت سایت و هاست و پشتیبانی از سایت می تواند از تمامی راهکاری فنی استفاده کند.
10- مجری متعهد می گردد براساس موضوع قرارداد از لحاظ ارائه خدمات فنی و نحوه انجام کار و بالا آوردن سایت در گوگل، رضایت کارفرما را بطور کامل جلب نماید و هرگونه اعتراض یا عدم رضایت کارفرما از کار انجام شده که به موضوع قرارداد مربوط می گردد باید هرچه سریعتر از سوی مجری رسیدگی و ترتیب اثر داده شود.
11- مجری متعهد میگردد از روشهایی که باعث قرار گرفتن وب سایت در لیست سیاه موتورهای جستجو میشود استفاده نکند. در غیر اینصورت ضمن عودت تمام مبلغ قرارداد به کارفرما، نسبت به بهینه سازی یک سایت جدید با تمام مشخصات سایت قبلی بطور رایگان اقدام نماید.
12- مجری متعهد است پست‌های مورد نظر را با رعایت تمامی خط‌مشی‌ها و guidelineها مطابق با زمانبندی و خدمات مورد توافق درج شده در ماده دو تهیه نماید.
13- مجری متعهد تدوین استراتژی اجرایی بازاریابی محتوایی و ارائه ۲ گزارش تفصیلی از روند پیشرفت پروژه می گردد.

ب– تعهدات کارفرما
1- کارفرما متعهد ميگردد فردي را بعنوان نماينده تام الاختيار خود براي نظارت پياده سازي موضوع قرارداد به مجري معرفي نمايد و کلیه مکاتبات از طریق این شخص و ایمیلی که کارفرما مشخص میکند انجام میشود.
2- کارفرما متعهد میگردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی سایت را در اختیار مجری قراردهد. بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز در طراحی به مجری، مجری هیچگونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع موضوع قرارداد در مدت زمان ذکر شده در ماده 2 بر عهده نخواهد داشت.
3- کارفرما می‌بایست در شروع کار بطور کامل مشخص نماید که چه نوع محتوا و با چه جزئیاتی را در سایت و شبکه های اجتماعی خود نیاز دارد.
4- کارفرما موظف است در حفاظت از کلیه اطلاعات امنیتی وب سایت که در اختیار نماینده آن شرکت قرار میگیرد کوشا باشد. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور وب سایت در اختیار افراد غیر قرارگیرد ( به هر نحوی – مانند نرم افزار های Keylogger عدم رعایت نکات امنیتی و …) مجری مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت.
5- کارفرما مسئول تمام اطلاعات و محتوای موجود در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود بوده و مجری هیچ گونه مسئولیتی درباره از بین رفتن محتوا، پاسخ‌گویی به مراجع ذیصلاح یا استفاده غیرمجاز سایرین در این رابطه نخواهد داشت.
6- خسارات ناشي از تعميرات و دستکاری انجام شده توسط افراد متفرقه، بعهده کارفرما میباشد و اگر این امر باعث پاک شدن فعالیت های مجری گردد کارفرما میبایست کل خسارات این قرارداد را به طور کامل با مجری تسویه نماید.

. ماده پنج: حل و فصل اختلافات
تمامی اختلافات ناشی از این قرارداد ابتدا باید از طریق مذاکره و سازش میان طرفین حل و فصل گردد و در صورت عدم توافق و رفع اختلافات، نظر شورای عالی انفورماتیک بعنوان داور مرضی الطرفین ملاک عمل بوده و لازم الاتباع برای طرفین خواهد بود. در غیر این صورت اختلاف از طریق مراجع ذیصلاح قابل پیگیری خواهد بود.

. ماده شش: قوانین و مقررات حاکم بر قرارداد
قوانین و مقررات حاکم بر این قرارداد، قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
این قرارداد در 3 نسخه و هر نسخه در 3 صفحه و 6 ماده تنظیم شده است که تمامی نسخ دارای اعتبار یکسان می‌باشند.
محل امضا کارفرما محل امضا پیمانکار.

نمونه قرارداد تولید محتوای تولید شبکه های اجتماعی:

نمونه قرارداد تولید محتوای شبکه های اجتماعی به شرح زیر می باشد. این نمونه قرارداد قابل تغییر نبود و امکان افزودن متمم و یا پیوست، به جز اطلاعات مورد نیاز به آن امکان پذیر نمی باشد.

این موافقتنامه در تاریخ (بحروف) ………………………. فیما بین ……………………………. به نشانی ……………………………. و شماره تماس …………………….. كه از این پس كارفرما نامیده می‌شود از یك سو، و تیم طراحی و تبلیغات لولسا كه از این پس مجری نامیده می‌شود طبق مقررات و شرایطی كه در اسناد و مدارك این قرارداد درج شده است منعقد می‌گردد.

تبصره – نماینده معرفی شده از سمت کارفرما تام الاختیار می باشد و کلیه موارد تنها با ایشان هماهنگ خواهد شد. نماینده موظف به اجرای تمامی بند های موافقتنامه می باشد و امکان واگذاری بخش های مختلف (مانند موارد مالی) به فرد دیگری از سوی کارفرما امکان پذیر نمی باشد.

نام کارفرما: …………………….. نام نماينده: ……………………. سمت: ………………… شماره همراه نماینده: …………………. آدرس ایمیل: …………………….

. ماده 1) موضوع قرارداد و شرح خدمات مجری
تولید … عدد محتوای شبکه های اجتماعی به صورت … با تعداد … اتود در ابعاد …

. ماده 2) جدول زمانبدی پرداخت
پرداخت قرارداد در زمان ثبت سفارش به صورت آنلاین خواهد بود.

. ماده 3) مبلغ قرارداد
مبلغ قرارداد: …………………………………… تومان می باشد. پرداخت کلیه کسورات قانونی بر عهده کارفرما می باشد.

. ماده 4) مدت قرارداد
مدت این قرار داد … روز کاری پس از امضا، ارسال کلیه موارد مورد نیاز (فرم اطلاعات مورد نیاز)، و وصول مبلغ قرارداد می باشد.

شروع زمان بندى اجراى قرارداد منوط به پرداخت از سوى كارفرما به مجری و نيز تحويل اطلاعات و مدارك مورد نياز جهت اجراى موضوع قرارداد می باشد.

مدت زمان اعلام شده در قرار داد تنها در صورتی قابل اجرا می باشد که کلیه مواردی که بر عهده کارفرما می باشد، در زمان تعیین شده ارسال شده باشند. تاخیر در ارسال موارد به جهت ایجاد اخلال در برنامه های کاری لولسا، می تواند منجر به طولانی تر شدن زمان قرار داد باشد که مسئولیت آن بر عهده کارفرما است.

. ماده 5) مراحل اجرای موضوع قرارداد
مرحله اول پس از عقد قرارداد: ارسال اطلاعات مورد نیاز لولسا

مرحله دوم: وصول مبلغ قرارداد

مرحله سوم: طراحی اتود (اتود های) اولیه

مرحله چهارم: اعمال تغییرات مورد نیاز مشتری بر روی اتود انتخاب شده

مرحله پنجم: ارسال فایل نهایی برای مشتری

. ماده 6) تعهدات مجری
مجری متعهد می گردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی، موضوع قرارداد را حداکثر در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به کارفرما تحویل نماید.

مجری متعهد میگردد حداکثر تا …. اتود طراحی را به نوبت یا همزمان به کارفرما تحویل نماید. در صورت عدم تایيد هيچ يک از طرح ها، در صورت تمایل کارفرما مجری متعهد می شود اتود طراحی جدیدی را با کارفرما ظرف مدت … روز کاری تحویل نماید، این موضوع … درصد بابت حق الزحمه طراحی اتود جدید، به مبلغ قرار داد اضافه می کند که همزمان با درخواست اتود جدید از سوی کارفرما این مبلغ پرداخت می شود؛ و این موضوع حداکثر یک بار قابل تکرار بوده و در صورت عدم تایید کارفرما، قرارداد فسخ خواهد شد. بدیهی است مبالغ پرداخت شده هزینه طراحی اتود ها بوده و هیچ وجهی به مشتری باز گردانده نخواهد شد.

كلیه اطلاعاتى كه توسط كارفرما به عنوان اطلاعات محرمانه در اختيار مجری قرار میگیرد از سوی مجری محرمانه تلقی می گردد و مجری موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده بوده و حق انتقال به غير را ندارد.

مجری متعهد می گردد کلیه موارد اعلام شده از سوی کارفرما را در تولید محتوای شبکه های اجتماعی رعایت نماید.

مجری متعهد می گردد فایل نهایی را با ابعاد تعیین شده در زمان سفارش به کارفرما تحویل دهد.

در صورت آنکه در موضوع قرار داد اعلام شده باشد فایل لایه باز طراحی مورد نیاز مشتری می باشد، مجری موظف به ارسال فایل لایه باز در زمان تحویل فایل نهایی می باشد.

مجری متعهد می گردد در زمان تحویل کارفرما، کلیه موارد مندرج در قرار داد را برای کارفرما از طریق پست الکترونیک ارسال نماید.

. ماده 7) تعهدات کارفرما
کارفرما متعهد می گردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی را پیش از واریز هزینه در اختیار مجری قراردهد.

مجری حق دارد طراحى و اجراى اثر خود را به عنوان نمونه کار برای دیگران به نمایش بگذارد.

چنان چه کارفرما به هر دلیلی قرارداد را در هر مرحله ای فسخ نماید، ملزم به پرداخت مبلغ کل قرارداد مندرج (مبلغ حق الزحمه قرارداد) به مجری خواهد بود.

حداکثر فرصت اعلام نظر نماينده کارفرما در خصوص تایید اتود های ارائه شده در مراحل سوم (مراحل اجرای موضوع قرارداد)، … روز کاری می باشد. بديهی است عدم اعلام نظر کتبی در مهلت اشاره شده به معنی تاييد آن مرحله خواهد بود. ضمنا حداکثر میزان اعمال تغییرات … درصد بوده و پس از آن در صورت درخواست از مجری برای اعمال تغییرات، صورتحساب جداگانه صادر خواهد شد.

پیش از تسویه کامل مبلغ قرارداد هیچ گونه فایل یا تصویری از طراحی نهایی قابل استفاده در اختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت.

پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده کارفرما می باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به مجری پرداخت می گردد و کارفرما موظف به تحویل کلیه اسناد پرداختی به مجری می‌باشد.

کارفرما موظف است پیش از واریز مبلغ قرارداد، کلیه اطلاعات لازم به مجری را به صورت کامل تحویل دهد.

در تمامی مراحل (سفارش، بررسی و اعلام نظر بر روی اتود ها و یا درخواست طراحی اتود جدید) کارفرما موظف است موارد مورد نیاز را به صورت شفاف و مشخص به مجری انتقال دهد. مواردی همچون زیبا، شیک، بهتر و موارد مشابه از سوی کارفرما اعلام نخواهد شد، چرا که این صفات گویای لازم جهت طراحی را نداشته و بر اساس سلیقه افراد متفاوت می باشد.

ارسال کد رنگ های مورد نیاز جهت استفاده در طراحی بر عهده کارفرما می باشد.

کارفرما موظف به انتخاب تنها یک اتود بوده و حداکثر ۲۵ درصد درخواست تغییر در طرح آن اتود را خواهد داشت. امکان انتخاب بیش از یک اتود وجود ندارد. در صورت درخواست تغییرات بیش از ۲۵ درصد طرح کارفرما موظف به پرداخت هزینه ای معادل طراحی اتود جدید (۳۰ درصد مبلغ کل قرار داد) می باشد.

. ماده 8) فورس ماژور
درموارد فورس ماژور بروز شرایط اضطراری، مانند جنگ اعلام شده یا نشده، اعتصاب های عمومی، شیوع بیماری های واگیردار، زلزله، سیل و طغیان های غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار، طوفان و حوادث مشابه به ترتیب زیر عمل خواهد شد:

هر گاه بروز شرایط اضطراری انجام قرارداد حاضر را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، می تواند پایان قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید. در این شرایط بر اساس مرحله پیشرفت کار، کارفرما موظف به پرداخت هزینه تا آن مرحله به مجری می باشد. در صورت آنکه عدم امکان در شرایط فورس ماژور از سوی مجری اعلام شده باشد، مجری موظف به بازگرداندن کلیه مبلغ پرداخت شده از سوی کارفرما است.

. ماده 9) فسخ قرارداد
قرارداد از نوع لازم تلقی شده و تنها در مورد زیر قابل فسخ می باشد.

فسخ قرارداد تنها در صورت بروز موارد اعلام شده در ماده فورس ماژور امکان پذیر می باشد.

کارفرما در صورت فسخ قرارداد، موظف به پرداخت مبلغ کامل قرار داد می باشد.

. ماده 10) تمدید قرارداد
تمدید این قرارداد مجاز می باشد.

. ماده 11) قوانین و مقررات لولسا
امکان سفارش حضوری، اعلام تغییرات و یا تحویل این خدمات وجود ندارد.
متون و موارد ارسالی از سوی کارفرما از سوی مجری نهایی محاسبه شده و در صورت نیاز به ویرایش و یا تغییر آنها کارفرما موظف به پرداخت هزینه جداگانه برای این موارد می باشد.
قرار داد به صورت فایل PDF برای مشتری ارسال خواهد شد و ارسال آن به صورت فیزیکی (پیش و پس از امضا) وجود ندارد.
کارفرما موظف می باشد کلیه قوانین و مقرراتی که در سایت لولسا و صفحه خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی آمده است را مطالعه کند. قوانین مندرج در این دو بخش برای تمامی سفارش ها الزامی بوده و سفارش به معنای پذیرش کلیه این قوانین و مقررات می باشد.
ارسال کد رنگ های مورد نیاز از سوی کارفرما اجباری بوده و ارسال تصویر برای این موضوع امکان پذیر نمی باشد.
این خدمات تنها شامل طراحی بوده و شامل انتشار و یا موارد دیگر نمی باشد.
کارفرما موظف است تغییرات و اطلاعات مورد نظر خود را به صورت روشن بیان نماید. صفات کیفی (زیبا، قشنگ، با کیفیت، شیک و موارد مشابه) در ارسال تغییرات مورد نیاز برای اتود ها و اطلاعات اولیه سفارش مورد قبول نمی باشند.
فایل نهایی تنها یکبار برای کارفرما ارسال خواهد شد و امکان ارسال مجدد و یا نگهداری فایل ها از سوی لولسا وجود ندارد.
در زمان طراحی تنها مواردی که به صورت دقیق در درخواست سفارش ارسال شده باشند طراحی می شوند و مجری موظف به طراحی و یا افزودن هیچ مورد دیگری که از سوی کارفرما در زمان ثبت سفارش اعلام نشده باشد نیست.
این قرار داد در تاریخ (بحروف) …………………………. در 11 ماده در دو نسخه که هر یک به تنهایی اعتبار یکسان دارند تنظیم و به امضای …………………………… به سمت مجری و …………………………. به سمت كار فرما رسید.

امضای کارفرما امضای مجری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *