سایر مقالات آموزشی

از تبلیغات نمایشی چه می دانید؟

از تبلیغات نمایشی چه میدانید؟

تبلیغات نمایشی به چه صورت است؟

تبلیغات نمایشی یک مدل دیگر از قدیمی ترین روشهای تبلیغات آنلاین می باشد که مختصر شده ی Cost per mile است که در فارسی به تبلیغات به ازای بازدید گفته میشود و چون از کلمه Mile که در زبان لاتین به معنای ۱۰۰۰ میباشد درواقع همان cpm, استفاده شده است بنابراین کسی که تبلیغ میکند باید به ازای ۱۰۰۰ بازدید بودجه ایی را در نظر بگیرد .دراین نوع مدل تبلیغاتی برخلاف تبلیغات کلیکی که به ازای هر کلیک از بودجه تبلیغ دهنده کم میشود،در صورتیکه آگهی تبلیغ توسط کاربر دیده شود از بودجه تبلیغ دهنده کم میشود.

مزایای تبلیغات بنری یا نمایشی:

. به دلیل استفاده از گیف و ویدیو مخاطبان بیشتری جذب می شوند.
. می توانید روند تاثیر گذاری تبلیغات را دنبال کنید.
. بازدید کاربران از سایت با کلیک کردن زیاد می شود.

معایب تبلیغات بنری:

. استفاده بیش از حد تبلیغات بنری باعث مزاحمت کاربران می شود.
. بازدید های زیاد به معنای هدفمند بودن آن نیست.
. به دلیل استفاده از تصاویر متحرک و پویا هزینه این نوع تبلیغات زیاد است.

اهداف تبلیغات بنری یا نمایشی:

. انتقال ترافیک به سایت تبلیغ کننده
. افزایش آگاهی و اطلاعات در مورد برند محصول
. افزایش تعداد کلیک بر روی تبلیغ
. جذب مخاطبین بیشتر

آمارهایی که موفقیت تبلیغات نمایشی را در صورت اجرای صحیح نشان می دهد:

1- تبلیغات بومی 53 درصد بیشتر از تبلیغات بنری مورد توجه قرار می گیرد.

2- یک کمپین با یازده هزار دلار هزینه بیش از 58 هزار دلار بازدهی داشت که مساوی با 486 درصد بازگشت سرمایه است.

3- کسانی که هدف تبلیغات مجدد قرار می گیرند. 70 درصد بیشتر احتمال دارد که (به لید) تبدیل شوند.

4- شرکت Heineken Light فقط در سه روز با تبلیغات ویدیویی در فیس بوک توانست 54 درصد مخاطبان خود 35 میلیون را جذب کند.

5- شرکت Airbnb به درگیر شدن 4 درصد برای یکی از توییت های ارتقا یافته خود رسید.

6- 32 درصد مصرف کنندگان بیان کرده اند که آنها یک تبلیغات بومی را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارند، در مقابل 19 درصد تبلیغات بنری را به اشتراک می گذارند.

7- تبلیغات بومی که دارای محتوای زیادی مثل ویدیو و صوت هستند نرخ تبدیل را تا 60 درصد زیاد می کند.

8- در یک کمپین بر روی Google Display Networks، حدود 35 درصد افزایش در میزان تبدیل و 330 درصد افزایش در تاثیرگذاری دیده شد.

9- 71 درصد ناشران هیچگاه شکایتی از طرف خوانندگان خود بخاطر انتشار تبلیغات بومی دریافت نکرده اند.

مقایسه تبلیغات نمایشی با تبلیغات کلیکی:

هدف کمپین تبلیغات نمایشی فقط دیده شدن تبلیغ و افزایش اگاهی برند می باشد.
هدف کمپین تبلیغات کلیکی ،کلیک کردن بر روی تبلیغ که باعث افزایش نرخ کلیک میشود
در تبلیغات کلیکی به دلیل افزایش نرخ کلیک،سود آوری کمپین تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.
درتبلیغات نمایشی چون کاربربروی تبلیغ کلیک نمیکند درنتیجه برای کمپین تبلیغاتی ممکن است سود آوری پایین تری نسبت به تبلیغات کلیکی داشته باشد.
هدفگذاری در تبلیغات کلیکی نسبت به تبلیغات نمایشی بالاتر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *