تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات صوتی

تبلیغات صوتی

پیامک صوتی چیست؟

پیامک صوتی مطمئن ترین و سریع ترین روش برای اطلاع رسانی است، به ما اعتماد کنید!
فرصت رو از دست ندهید. جزء اولین ها در این ابتکار جدید باشید!
سامانه ارسال پیامک صوتی یکی از جدیدترین و نوین ترین نوع تبلیغات هست که این سامانه می توانید یک صدای از پیش ضبط شده را برای تلفن ثابت و تلفن همراه مخاطب موردنظر ارسال نمایید . به دلیل شنیداری بودن پیام ارسالی، از شنیدن تبلیغ توسط مشتریان اطمینان خواهید داشت .
قیمت مناسب و بازخوزد فوق العاده مناسب صوتی در برابردیگر ابزارهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی صوتی مانند تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی روشی بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین زمان تبلیغات صوتی چه موقع است؟

تبریک سال نو- روزپدر- روز زن – عید سعید فطر-عید سعید قربان- عید سعید غدیرخم- هفته وحدت- پیروزی انقلاب اسلامی – تبلیغات کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری ایران- تبلیغات برای انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی- تاسوعای حسینی پیام سوگواری- عاشورای حسینی پیام سوگورای- شهادت حضرت علی (ع) پیام سوگواری- روز ارتش-روز سپاه پاسدارن -هفته بسیج-هفته دفاع مقدس-هفته نیروی انتظامی – اطلاع رسانی و تبلیغات برای مشاغل:تخفیفات شما در مناسبت های مختلف می تواند تا ثیر بسزایی در فروش وبهره وری و برندینگ وبه خاطر ماندن تبلیغ شما در حافظه مشتریان شما به صورت دائمی می گردد.

کاربرد پیامک صوتی:

برخلاف تصور اکثر شما، کاربرد پیامک صوتی فقط تبلیغاتی نیست. الان با چندتا مثال، کاربردهای مختلفش را برایتان توضیح می‌دهم تا ذهنتان باز شود و بتوانید با استفاده از خلاقیت خودتان همین مسیر را ادامه بدهید. مطمئنم که اینطوری می‌توانید از این ابزار پیامکی روی پنل‌تان بهتر استفاده کنید.

1. تبریک و تهنیت:

عید نوروز و مناسبت‌هایی از این دست فرصت خوبی هستند که به رابطه خودتان با مشتری سروسامانی بدهید. با استفاده از پیامک صوتی می‌توانید با انتخاب کلمات درست و لحن گیرا و گرم به مخاطب نشان بدهید که برایتان بیشتر از این صحبت‌ها ارزش دارد و فقط برای خالی کردن جیبش نیست که سراغش را می‌گیرید.

2. دعوتنامه:

فرض کنید یک تولد سورپرایزی و عجله‌ای برای یکی از اعضای خانواده‌تان تدارک دیدید. همه کارها هماهنگ شده ولی یادتان رفته تا با مهمان‌ها تماس بگیرید و تک‌تک‌شان را دعوت کنید. اینجاست که می‌توانید یک متن قشنگ تنظیم کنید و خیلی بااحساس و با صدای خودتان آن را ضبط کنید. در آخر هم با پنل پیامکی در عرض چندثانیه برای همه ارسالش کنید.

3. اطلاع‌رسانی:

ما یک مشتری داریم که پزشک بیماران قندی است. این آقای گودرزی، به نظرم خلاقیت جالبی در این مورد به خرج داده و به شکل متفاوتی از پیامک صوتی استفاده می‌کند که بد نیست روشش را با شما هم در میان بگذارم.

ماجرا از آنجایی شروع شد که بخش زیادی از بیمارانش‌ را افراد سن‌بالایی تشکیل می‌دادند که اکثراً سواد کافی را برای مطالعه پیامک متنی نداشتند. به‌خاطر همین موضوع، آقای گودرزی تصمیم گرفت که برای یادآوری زمان ویزیت بعدی، برای هر کدام از بیمارانش فقط با یک کلیک ناقابل پیامک صوتی ارسال کند تا هم کلاس کار مطبش حفظ شود و هم مشتری‌هایش را راضی نگه دارد.

مطمئنم می‌توانید تصور کنید که بعد از این حرکت، بیماران سن‌بالای آقای گودرزی، به‌هیچ‌عنوان دیگر حاضر نیستند پزشک خودشان را با هیچ دکتر دیگری عوض کنند. خب چی بهتر از این؟

4. تبلیغاتی:

این مورد هم که کاملاً مشخص و عیان است، اما برای اینکه همه‌چیز را درباره پیامک صوتی به شما گفته باشم، اجازه بدهید چندتا مثال هم درباره این موضوع بزنم.

ممکن است که شما به مناسبت‌های مختلف بخواهید روی محصولاتتان تخفیف بگذارید، مثلاً افتتاحیه شعبه جدید، جشنواره تابستانی، شب یلدا یا سالگرد تاسیس فروشگاه.

در این صورت پیامک صوتی به شما کمک می‌کند تا با آب‌وتاب بیشتری این موضوع را با مخاطبتان در میان بگذارید. برای اینکه متوجه شوید که دقیقاً چه چیزی را باید داخل متن بگویید، در ادامه چند مورد را برای نمونه و ایده گرفتن اضافه کردم تا یک مقدار روش انجام کار دست‌تان بیاید.

پیامک صوتی مورد استفاده چه مشاغلی می تواند قرار گیرد؟

مورد استفاده تمامی مشاغل ایران ارگان ها و سازمانهای دولتی و خصوصی که با سامانه پیام کوتاه دزپیام تبلیغات و اطلاع رسانی انجام می دادند می تواند مورد استفاه قرار گیرد این سیستم جایگزین سامانه پیام کوتاه می باشد چرا که اثرگذاری صوت نسبت به متن از اولویت بیشتری برخوردار است ولی پیشنهاد ما به شما این است که هم از سامانه پیامک و سیستم پیامک صوتی در کنار یکدیگر اهرمی قدرتمند برای موفقیت شما در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی می باشد. مشتریان ما می توانند تمامی اقشار جامعه باشند. چون در عصر تکنولوژی امروزی برای برآورده کردن تمامی نیازهای تبلیغات باید از روشهای نوین وجدید بهره جست پیامک صوتی توانسته از این فرصت استفاده کند و جایگاه خود را درتبلیغات پیدا کند روشی نوع وجدید برای برآورده کردن تمامی نیازهای تبلیغاتی دیروز،امروز،فرداموفقیت همیشه برای شما چشمک نمی زند فرصت را ازدست ندهید و باما تماس بگیرید.

مزایای پیامک صوتی:

از همین حالا رک و پوست‌کنده به شما بگویم که مسلماً قرار نیست پیامک صوتی جایگزین پیامک متنی یا دیگر روش‌های تبلیغاتی شود، اما خب نباید ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش را هم نادیده بگیریم. مسلماً پیامک صوتی هم مزیت‌های خاص خودش را دارد که در ادامه بررسی می‌کنم.

مزیت اول: لیست سیاه را دور بزنید!

مهم‌ترین مزیت پیامک صوتی دقیقاً همین است. یادم می‌آید که یک زمانی کسب‌وکارها خیلی شلوغش کرده بودند و از کلۀ سحر تا سیاهی شب، بدون اجازه برای مردم پیامک می‌فرستادند.

مسئله اینقدر ادامه‌دار و بغرنج شد که عده‌ای از مشترکین تصمیم گرفتند پیامک تبلیغاتی خودشان را ببندند؛ به این ترتیب بود که شماره‌شان در لیست سیاه مخابرات قرار گرفت. لیست سیاه در واقع مجموعۀ شماره‌هایی است که شما نمی‌توانید در حالت عادی به آنها پیامک بزنید.

در این مواقع پیامک صوتی به شما این امکان را می‌دهد که پیام خودتان را به این دسته از مشتری‌ها هم برسانید. البته حواستان باشد که نباید در این مورد زیاده‌روی کنید و شورش را دربیاورید که مشتری از دست شما شاکی شود!

مزیت دوم: با لهجه شهر خودتان پیامک بزنید!

گویش ، لهجه و فرهنگ از مواردی هستند که اعضای یک قبیله یا یک شهر را به هم پیوند می‌دهند. اگر یادتان باشد ابتدای این مطلب از شخصی‌سازی و نزدیک‌شدن به مخاطب صحبت کردم، یکی از تکنیک‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن خودتان را به مشتری نزدیک‌تر کنید، همین استفاده از زبان و گویش در تبلیغات است. پیامک صوتی این امکان را به شما می‌دهد تا چند قدم به مشتری نزدیک‌تر شوید و صمیمیت بیشتری را بین خودتان ایجاد کنید.

مزیت سوم: این گوی و این میدان، تمام هنرتان را به‌کار بگیرید!

ما قبلاً فقط روی متن پیامک تمرکز می‌کردیم و توصیه‌مان به شما این بود که کلمات را با موچین انتخاب کنید تا دیده شوید و به چشم مشتری یک سروگردن خاص‌تر از رقبایتان به نظر برسید. (جا دارد بگویم که یک مقاله بلندبالا هم در مورد پیامک خلاقانه برایتان نوشتیم که توصیه می‌کنم حتماً نگاهی به آن بیندازید.)

اما حالا که پیامک صوتی هم جای خودش را در بازار تبلیغات پیدا کرده، دیگر فقط نوشتن یک متن اس ام اس خوب اهمیت ندارد، صدا و لحن شما هم می‌تواند مشتری را جذب کند یا برعکس، حوصله‌اش را سر ببرد و تلفن را قطع کند. حتی دیده شده که یک بیان خوب و پرهیجان توانسته نقص متن را بپوشاند و تاریخ‌ساز و صدالبته مشتری‌ساز هم باشد.

مزیت چهارم: آمار تحویل پیامک‌هایتان را بالا ببرید!

پیامک‌های متنی معمولاً توی صف انتظار می‌مانند تا مشتری هروقت فرصت کرد و کنجکاو شد سراغشان را بگیرد؛ اما پیامک‌های صوتی به لطف زنگ تلفن همراه، در لحظه دریافت می‌شوند و از این نظر نسبت به پیامک متنی برتری دارند.

مزیت پنجم: وقتش رسیده سوتفاهم‌ها را برطرف کنید!

احتمال می‌دهم برای شما هم مثل من بارها پیش آمده باشد که متنی را برای کسی فرستاده باشید و طرف مقابل مطلب را بد برداشت کرده باشد. آنقدر مثال در این مورد زیاد است که مطمئنم همین الان یک خاطره‌ای دربارۀ این موضوع در ذهن شما پلی شده است! بگذریم…

خلاصه اینکه لحن خیلی در معنا، مفهوم و رساندن درست پیام تاثیر دارد. پیامک صوتی از این نظر در صدر قرار دارد و این مورد را هم به‌خوبی پوشش می‌دهد.

مزیت ششم: کمتر پول بدهید و بیشتر آش بخورید!

نمی‌دانم چقدر دستتان توی کار است و از هزینه‌های تبلیغات خبر دارید. فقط همین‌قدر خدمتتان عرض کنم که اگر هزینه تیزرهای تلویزیونی و رادیویی را به شما بگویم، مغزتان سوت می‌کشد! این درحالی‌ است که می‌توانید با کمترین هزینه، از پیامک صوتی یا همزاد متنی‌اش استفاده کنید و بیشترین نتیجه را بگیرید و فروشتان را بالا ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *